Klub czecho.pl

Pozytywna Energia naszego regionu

Wyświetleń: {%ile_wyswietlen}

8 kwietnia 2008

Z początkiem kwietnia ruszyła kampania "Śląskie. Pozytywna Energia", promująca optymistyczny wizerunek województwa śląskiego.
Pozytywna Energia naszego regionu

W ubiegłym roku województwo śląskie jako pierwszy region w kraju przyjęło dwie strategie komunikacji marketingowej: w zakresie atrakcyjności turystycznej oraz inwestycyjnej. Oba dokumenty rozpoczęły planowe i długoterminowe działania na rzecz zbudowania marki regionalnej.

Definiowanie marki „Śląskie” oparte w nich zostało na tzw. kluczowym przesłaniu „Śląskie. Pozytywna Energia”. Energia ta rozumiana może być dosłownie jako źródło światła, ciepła i bezpieczeństwa, ale także metaforycznie: jako wartość cechująca mieszkańców regionu, wypływająca z jego tradycji, różnorodności, kreatywności, dynamiki, efektywności i optymizmu.

- Kampania skierowana jest do mieszkańców naszego regionu - do nas wszystkich, z przesłaniem, abyśmy docenili walory naszego województwa i polubili to co posiadamy – powiedział marszałek Bogusław Śmigielski.

Kampania oparta będzie na siedmiu projektach graficznych, które pojawią się na 200 billboardach, 160 citylightach, 25 autobusach komunikacji miejskiej, a także na łamach kilku tytułów prasowych. W reklamach wystąpili członkowie kabaretu Łowcy.B, rodem z Cieszyna. Przygotowane reklamy w przewrotny sposób traktują nazwy miast, do których się odnoszą, pokazując za ich pomocą pozytywne aspekty Śląskiego.

Projekty przywołują siedem miast: Będzin, Częstochowę, Katowice, Zabrze, Cieszyn, Rybnik i Wisłę, podkreślając różnorodność Śląskiego i pozwalając zaistnieć w kampanii wszystkim tworzącym go subregionom. Nazwy miast, z pozoru zwyczajne i codzienne, użyte w niekonwencjonalny sposób, wskazują na wyjątkowy charakter całego województwa.

Kampania swą skuteczność opierać będzie na komunikacji silnie związanej z konkretnym miejscem, wiarygodnej dla odbiorców dzięki odwołaniu do ich poczucia „lokalności”. „Śląskie” jako nazwa wplecione zostało w główne hasła kampanii – zabawne, ale jednoznacznie pozytywne.

W ramach kampanii emitowane będą również spoty radiowe, oparte na grze słów wykorzystującej nazwy wybranych miast. Emitowany też będzie 8-sekundowy telewizyjny baner sponsorski w TVP Katowice, a na najczęściej odwiedzanych portalach internetowych milion razy wyświetlona zostanie reklama Śląskiego.

aka / czecho.pl

Źródło: UM Województwa Śląskiego

Powrót

Nowi klubowicze

Biznespl

Czechowice-Dziedzice
w klubie od: 2021.02.23

Tomaszex

Brak
w klubie od: 2021.02.17

Mila1990

x
w klubie od: 2021.02.01

Texuss_pro

Zabrzeg
w klubie od: 2021.01.31

parapa01

Czechowice-Dziedzice
w klubie od: 2021.01.31

Najaktywniejsi - forum

drobnyzuczek

Czechowice-Dziedzice
postów: 3528

spoko

Czechowice-Dziedzice
postów: 3429

miastobis

domowa
postów: 2945

CzechoMeteo

Czechowice-Dziedzice
postów: 2612

919

****
postów: 2284

Najaktywniejsi - komentarze

drobnyzuczek

Czechowice-Dziedzice
komentarzy: 1089

Mickiewicz12

Developerowice-Lokow
komentarzy: 661

Gemini1Duo

Miasto Dziurawych Dr
komentarzy: 425

radny

Czechowice-Dziedzice
komentarzy: 270

mariakania22

Czechowice-Dziedzice
komentarzy: 266